2:14 am

Ce cald e, e atat de cald incat eu incep sa recurg la cele mai ciudate modalitati de a nu dormii…Scriu mesaje pe facebook lui fratelenord, in speranta ca el e singurul pamantean care intelege ce scriu aici…El nu ma cunoaste, clar ca nu intelege ce scriu aici, clar ca nici eu nu inteleg ce scrie el pe foile lui inainte sa le zica pregatit sau mai putin.

Ma impresioneaza totdeauna oamenii care reusesc sa devina cunoscuti afimandu-si problemele psihice, fricile si dorintele mai putin dorite sa fie aflate. Eu ma lupt cu mine, o bucata vrea sa fie normala,cealalta bucata inca viseaza la Captain Planet si ziua sau mai bine zis, noaptea cand venea sa-mi dea inelu de Planetar.Oare ce culoare avea sa fie inelul de Planetar? Asta era intrebarea

Lasă un răspuns

